.

PARTNERZY


PATRONI MEDIALNI


Mamy Puchar Włoch 2019!

Dopinamy sezon 2019 z przytupem Puchary Włoch 2019 klasa TH.1 wręczone na legendarnym torze...
Przeczytaj

Vicemistrzowie Europy 2019

Awans w europejskim rankingu Dokładamy Vicemistrzostwo EUROPY 2019 FIA CEZ grupa TH do kompletu ,...
Przeczytaj

Vicemistrzowie Polski 2019

Bronimy tytułu roku 2018 Po ciężkiej walce z bardzo wymagającymi rywalami (PODSUMOWANIE SEZONU ) ,...
Przeczytaj

Prawie jak na Marsie

Raid of the Champions 2019 Decydująca runda MISTRZOSTW EUROPY FIA CEZ , marsjańsko-węgierskie...
Przeczytaj

Prędkość i woda

Baja Europe 2019 Najlepiej zorganizowana runda RMPST 2019 , mieszanka bardzo szybkich odcinków z...
Przeczytaj

Tylko dla najtwardszych!

Baja Poland 2019 Runda bez gilgotek zapraszamy do lektury i foto oraz krótkiego VIDEO
Przeczytaj

Veni, Vidi, Vici

Italian Baja 2019 Pierwsze nasze starty we Włoszech , tym razem bez grubszych figur. Zwycięstwo w...
Przeczytaj

Z owcami na hali

Korba w błocie po cyce Cross country w wersji górskiej to nie są przelewki. Daliśmy radę bez...
Przeczytaj

Kankan po węgiersku

RIVERSIDE BAJA 2019 RIVERSIDE BAJA 2019 , nasz pierwszy występ na Węgrzech , runda mistrzostw...
Przeczytaj

Korba się wściekła

BAJA DRAWSKO 2019 BAJA DRAWSKO 2019, początek sezonu i weryfikacja zimowych modów , jest szybciej...
Przeczytaj

Breslau 2015 , czyli idzie jak kurwie w deszcz. Tegoroczne Breslau to nie gilgotki.Częśc niemiecka. Sobota.Zaczęło się od szybkich partii na oesie w kopalni odkrywkowej.Bardzo szybko , brakowało nam prędkości maksymalnej , nasze laplandery nie chciały jechać , sprawdziliśmy ich Vmax.Nie był to jednak problem , wpuszczenie przeszło setki pojazdów na kilkanaście km oesu spowodowało mega korki i loterie w wynikach.Bardzo agresywna jazda , wyprzedzanie ciężarówek na kontakcie (zderzenie z 4osiowym manem i i wciskanie się na ogniu w dakarowego Kamaza czy inne unimogi podnosiło adrenalinę). Wynik 9ty na ok 40 załóg z małą stratą był ok, i zgodny z planem.Niedziela , znowu kopalnia tym razem wartość pętli 180km.Poszło dosyć ekstremalnie terenowo ,wąwozy , jary i rozpadliny , wysokie pionowe zjazdy było grubo.To wszystko na mega ogniu ,w kurzu i na wyprzedzaniu.Szło bardzo dobrze , dłuższa pętla rozładowała trochę korki , mogliśmy wyprzedzać , na 6tym z siedmiu okrążeń byliśmy już trzeci i goniliśmy dalej,Niestety złamaliśmy zwrotnicę zwolnicy :) i zabawa się skończyła.Zabiliśmy niezniszczalnego laplandera... Organizatorzy koniecznie chcieli ,żeby zapakować Rumburaka na śmieciarę i załapać taryfę.Jak to się mówi , "nie z nami te numery Bruner :) " Walczyliśmy z Koparą długo i za pomocą pasa transportowego i mechanika pospinaliśmy drążki i powoli , tyłem dojechaliśmy do mety.Niestety 8 godzin kary wywaliło nas na 38 miejsce i zamiast zakończyć Niemcy w czubie , zakończyliśmy w czarnej du...pie.Jednak nie dostaliśmy 20 godzinnej taryfy. Trudno ,ale nie poddajemy się , trzeba napierać.Poniedziałek rano , ostatni oes w Niemczech , w nowej lokalizacji, 3 godziny snu i start do odcinka.Wysoki pionowy zjazd i pospawana w namiocie zwrotnica, Testy w boju.Wiemy , że jak się rozpadnie to zrobimy kilka rolek przez przód , jest trochę nerwowo. Start , znowu pętle , znowu kurz , znowu pętle i trochę strachu , czy nie będziemy rolować. Jednak poszliśmy na ogniu , bo chcieliśmy przesunąć się w klasyfikacji , żeby nocny odcinek startować bliżej początku.Było ostro , szybko i agresywnie. Szło dobrze , jednak znowu się zesrało. Wyprzedzając agresywnie francuską załogę wywaliliśmy ich auto na dach. Musieliśmy im oczywiście pomóc i znowu strata , po prostu życie. Byli w szoku , potrafili powiedzieć tylko dlaczego , dlaczego , kiedy stawialiśmy ich na koło. Chcieliśmy być glamur do końca. pomimo tego zrobliliśmy przyzwoity czas. Polska CDN ... szału nie ma ale Rumburak z ekipą walczy dalej , kolejne fakty wkrótce :)

Translate

SPONSORZY STRATEGICZNI

SPONSORZY GENERALNI